Recreatief klootschieten

iets voor U?

Beweging- frisse lucht- sport en ontspanning, deze drie factoren gecombineerd is de beste omschrijving voor klootschieten.

Onze vereniging maakt het mogelijk om voor groepen recreatief te gaan klootschieten op een parcour in de omgeving van Winterswijk, dit kan met of zonder begeleiding van een van onze leden.

Het is de bedoeling om met een kloot in zo min mogelijk worpen over een parcour van ongeveer 5km lengte te werpen. Het team dat het minst aantal worpen nodig heeft gehad is de winnaar. Echt moeilijk is het niet, met wat enthousiasme en wat inzet kom je al een heel eind zodat men ook tot op hoge leeftijd deze sport kan beoefenen.

Voor het gebruik maken van onze materialen zullen wij een kleine vergoeding vragen.

Deze zijn:

per materiaalset €15.- ( set bestaat uit bak met 2 kloten, een hark, wedstrijdformulier) en daarbij spelregels, en eventueel uitgeprinte route

+ €10.- borg voor het materiaal. Als u begeleiding wenst zijn de kosten €20.- per begeleidend persoon.

Voor een kloot die kwijt raakt wordt €15.- in rekening gebracht,

Voor een hark die stuk raakt is dit €10.-.

Hebt U interesse bel dan met A Prinsen Tel.:0543-521188 Bij geen gehoor.:0651051535